Rossmann - 55 % kwiecien'19 cz. 2

W poprzednim poście pojawił się zamiennik pudru Huda Beauty Easy Bake Loose Powder oraz Fenty Beauty Gloss Bomb klik. Jak to ja, musiałam wejść do Rossmanna na promocję  jeszcze 2 razy. Dla mnie ta promocja trwa za długo, bo dziewczyny dodając posty i filmiki ciągle mnie czymś nowym kuszą.


Udało mi się trafić na cień w kremie Wibo Mood Sparkling Eyeshadow w odcieniu numer 1, jest to cień zastygający odbijający nam piękna taflę z drobinek. Lakier Wibo z nowej neonowej kolekcji Neon Lights o numerze 2 to neonowa pomarańcz, przypominająca wakacyjne lody.


Następnym produktem jest baza pod cienie Lovely, producent zapewnia intensywny kolor bez rolowania się. Posiada mleczno biały kolor, po wyschnięciu jest przezroczysty. Na paznokciach mam kolor Wibo Neon Lights nr 3.


Paletką nad którą myślałam najwięcej jest paletka marki Bourjois Delice de Pudre Highlighting Palette, jest to paletka rozświetlaczy. Znajduję się tam także róż i bronzer. Produkt pięknie pachnie, prawdopodobnie czekoladą. Posiada duże piękne lustro, ukryte pod instrukcją, dobry sposób aby się nie brudziło.






Wibo Neon Lights nr 3 to neonowa pomarańczowa czerwień idealna na lato. Miss Sporty Little Big Volume Mascara, to tusz do rzęs z małą sylikonową szczoteczką. Bardzo lubię tusze tej marki, jedne z lepszych w drogerii. Lovely Bye Bye Cuticles preparat do usuwania twardych skórek zawsze się przyda, ten ma małą pojemność i jestem ciekawa działania. Kiedyś używałam Sally Hansen, ale w ogolę się u mnie nie sprawdził. Lakier Lovely Delicious nr 3 wybrałam, bo oczarował mnie swoim opakowaniem i kolorem, neonowy róż.


Max Factor Colour Elixir Cushion polecane są przez wiele osób, wybrałam odcień nr 025 Shine in Glam, jest to zgaszony róż wpadający w nude. Róże Max Factor są porównywane do róży z Milani, ale Max Factor był pierwszy z takim kosmetykiem na rynku. Ja ogólnie nie używam róży do policzków, kiedyś to był mój pierwszy kosmetyk, ale chciałam spróbować czegoś innego. Creme Puff Blush 025 Alluring Rose, to piękny wypiekany róż z domieszką brązu. Następny jaki wybrałam to róż Lovely Natural Beauty nr 6, piękny zgaszony ciemny róż. Wygląda na matowy, ale jest delikatnie satynowy. Ostatnim kosmetykiem zakupionej na tej promocji jest Wibo Photogenic Stick w odcieniu Vanilla, ładny żółty odcień. Wybrałam z ciekawości jak sprawdzi się taki podkład. 


Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)