Bell, Bronze Modeler

Witam wszystkich bardzo gorąco ;)
Dzisiaj będzie post o pewnym bronzerze, który towarzyszy mi ostatnio codziennie ;) jestem trochę opalona więc mój puder, który używam zawsze o jasnym odcieniu stał się za jasny. A bronzer idealnie dopasowuje się do mojej opalenizny ;)


***


Numer: 01.
Pojemność: 9 g
Opakowanie: okrągłe, plastikowe opakowanie typowe dla pudrów, bronzerów.
Cena: 9.99 Biedronka.
Inne: ma w sobie brokat, który świeci w słońcu.
Zapach: bardzo delikatny, nie potrafię go dokładnie określić.




Pozdrawiam ;)

27 komentarzy:

  1. ja mam bronzer z JOKO bo jest on całkowicie pozbawiony drobinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w tym np mi się drobinki bardzo podobają ;)

      Usuń
  2. hej-co do Twojego komentarza u mnie to dodajesz osobny post z odpowiedziami na pytania a potem też nominujesz kilka osób i wymyślasz pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jestem za blada na bronzer, ale może wkrótce :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go już kilka razy jednak zrezygnowałam z zakupu gdyż mam już bronzerów zdecydowanie za dużo a jeszcze jeden na dniach mi przyjdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam broznera z virtual;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładni wyglądasz, fajny bronzer.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go i również bardzo lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super, bardzo ładnie się prezentuje na policzkach :) dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz i tak na marginesie śliczne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam go kupić, ale w mojej biedronce już ich nie było pierwszego dnia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing product! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś ja nie lubię bronzujących

    OdpowiedzUsuń
  14. nie stosuje ale ten tak delikatnie się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej Biedronce to ostatnio niezłe cudeńka można kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie bronzery ale tego jeszcze nie miała. Wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiałam się nad nim kiedyś w Biedronce, ale nie wzięłam - w sumie chyba dobrze zrobiłam, bo nie lubię bronzerów z brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm ten brokat go dyskwalifikuje. ale na zdjęciu wygląda ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się zaopatrzyć w jakiś bronzer do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)