Nowosci paznokciowe #2

Jedną z moich ulubionych marek hybrydowych jak i kosmetycznych jest Indigo. Bardzo lubię ich produkty za działanie jak i za wygląd. Opakowania są bardzo przemyślane, praktyczne i miłe dla oka.


W dniu darmowej dostawy pomyślałam, że zamówię żel do przedłużania paznokci. Wiele dziewczyn zachwala żele Indigo, więc i nadszedł dzień na mnie abym wypróbowała. Żel jaki wybrałam to Easy Shape Light Rose, jest to żel bardzo gęsty, nie spływa, nie zalewa skórek, tak jak go nałożymy tak zostanie. Jest to pierwszy żel o takiej konsystencji jaki miałam, zawsze używałam samopoziomujących. Z udziałem tego żelu na moim kanale na YT pojawił się filmik.




Następną nowością jest olejek z brokatem Argan&Almond Oil o zapachu Bloom Gold, przeznaczony jest on do ciała, na końcówki włosów. Zapach jest słodki, mocny o nucie lekko kawowej, ale nie przesadnie. Polecam dla osób, które lubią słodkie zapachy, wiele dziewczyn twierdzi że jest babciny ale moim zdaniem nie.


Dwa ostatnie pyłki to pyłki do efektu Smoky, czyli efektu dymu na paznokciach, wybrałam kolor różowy i niebieski: Brutal Pink, Electric Blue. Zawieszkę zapachową do samochodu dostałam gratis.


Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Ja od kiedy poznałam żele Victoria vynn to już nie używam innych, a kiedyś też głównie a Indigo pracowałam😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najwidoczniej są lepsze 😁 czas wypróbować.

      Usuń
  2. Fajne nowości, jak wrócę z pracy do domu to chętnie obejrzę filmiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo, mam nadzieję że się spodoba 😁

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)