Rossmann -55% kwiecien'18

W dzisiejszym poście choć z opóźnieniem pokażę moje zdobycze z promocji minus 55 % w Rossmannie. Miałam tam iść tylko raz, ale wyszło zupełnie inaczej.


Pierwszą nowością jest kultowy korektor marki Maybelline Instant Anti Age Eraser w odcieniu 01 Light. Powiem Wam, że to jeden z najlepszych korektorów jakie używałam w życiu, bardzo dobrze kryje, ładnie wygląda pod oczami jak i na całej twarzy, często używałam zamiast podkładu. Kolor idealny do lekko opalonej skóry.


Następnym korektorem jest Lovely Liquid Camuflage nr 2, bardzo mocno kryjący korektor i o bardzo jasnym kolorze. W sam raz dla bladziochów. Tusz Miss Sporty Volumythic moje drugie opakowanie, klik. (na paznokciach mam kolor Neess Kwiat Wiśni).


Wibo Fether Brow, Dark Brown to kredka do brwi, przypominająca mi Anastasię Beverly Hills. Z jednej strony bardzo cieniutka kredka, z drugiej grzebyczek. Uwielbiam pomadkę Million Dollar Lips Wibo w odcieniu nr 5, jest nude lekko wpadający w róż. Ostatnio pojawiły się konturówki i wybrałam w tym samym odcieniu nr 5.


Ostatnimi rzeczami z pierwszego dnia promocji jest Loreal Minerlas w odcieniu N3, używam jako podkład, w jaśniejszym odcieniu mam wersję w starym opakowaniu. Następny to balsam do ust marki Isana Sweet Caramel. Rozwietlacz Maybelline Master Chrome w odcieniu 050 Molten Rose Gold, kupiłam przez zachwyty wielu dziewczyn w internecie, choć okazało się że daje bardzo subtelny efekt rozświetlenia a wolę taki aż razi po oczach to stał się moim ulubieńcem, uwielbiam go.


Kilka dni później poszłam po pomadę Wibo Brow Pomade, na którą nie zdecydowałam się podczas pierwszej wizyty, wybrałam w odcieniu Blonde, pasuje do mnie idealnie. Dobrałam błyszczyk Wibo High Gloss nr 1, piękny odcień nude jak na błyszczyk kryjący w 100 %. Wibo I Choose What I Want 1 Sweet Coffee, ostatnie jako dodatek wrzuciłam do koszyka kępki rzęs Lovely.




W ostatnim dniu promocji poszłam zobaczyć czy nie przyszło coś nowego z nowości, pojawił się rozświetlacz w płynie Wibo Chrome Drops nr 2 oraz Unicorn Tears. Czekałam również na puder Bamboo Loose Powder. To wszystkie moje nowości, mam nadzieję że Wasze zakupy również się udały.


Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Pomada z Wibo to mój hit-hitów :) Podobnie jak korektor z Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  2. faje nowości, ja mam tak dużo kosmetyków , że z przyjemnością rozdaję rodzinie i bliskim znajomym. nie korzystam z promocji w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często też rozdaje albo sprzedaje za niewielką cenę na stronach 😊

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)