Max Factor, 2000 Calorie, Dramatic Volume - Navy

Kilka miesięcy temu dostałam w prezencie tusz Max Factor, był to mój pierwszy tusz tej marki jak i ogólnie kosmetyk. Bardzo się cieszyłam z tego prezentu, ponieważ wiele osób chwali tusze tej marki. Testowałam go kilka miesięcy i mam teraz wyrobioną o nim swoją opinię.




Opakowanie jest klasyczne w kolorze czarnym ze złotymi napisami. Posiadam tusz w odcieniu NAVY czyli odcieniu granatowym, jest on tak ciemny, nie widać że nie jest czarny. Po otwarciu powinniśmy go zużyć w ciągu sześciu miesięcy.


Pojemność to 9 ml za około 30 złotych, często dostaniemy go w promocji za kilkanaście złotych.


Szczoteczka jest wykonana z włosia, jest dość klasyczna i takie szczoteczki lubię najbardziej. Tusz ma dawać nam dramatyczne pogrubienie, pogrubienie jest ale nie dramatyczne. Takie same jak w innych tuszach pogrubiających, czyli praktycznie znikome. Bardzo ładnie wydłuża rzęsy i je unosi u nasady, takiego efektu oczekuję od każdego tuszu i dopiero ten mnie do końca usatysfakcjonował. Nie skleja rzęs i nakłada odpowiednią ilość tuszu.  Do tego ma bardzo ładny zapach.


Tusz się nie osypuje, bardzo łatwo go się zmywa nawet zwykłymi żelami do mycia twarzy. Nie odbija się na powiekach oraz trzyma się cały dzień. Moim zdaniem efekt jest taki o jakim zawsze marzyłam :) 

18 komentarzy:

  1. Tusze Max Factor są moim zdaniem bardzo dobre, a moim ulubieńcem jest Masterpiece Max :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam już po raz drugi ten tusz, co chyba świadczy o moim zadowoleniu :D ale nie przywiązuję się, lubię sprawdzać nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ukochany tusz, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten tusz ale na moich rzęsach nie dawał niestety tak ładnego efektu

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mam zamiar go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety sprawdził się dużo gorzej i zdecydowanie nie zachęcił do powrotu. Szkoda, że odcień Navy nie jest odrobinę bardziej niebieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ten odcień odpowiada w takim ciemnym wydaniu :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje na rzęsach! Chyba będę musiała pomyśleć o jego zakupie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten tusz, tyle, że w kolorze czarnym ;) używam go już od kilku dobrych lat, od czasu do czasu próbuję innych, ale zawsze i tak wracam do tego ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)