Kosmetyki Blogerek - Jessica Mercedes Kirschner

Wpadłam na pomysł, ze co jakiś czas będę publikowała na blogu zdjęcia kosmetyków jakie używają blogerki lub znani ludzie. Taki post będzie przydatny dla wielu osób, które chcą wiedzieć jakich kosmetyków używają. Pierwszy post będzie poświęcony Jessice Mercedes Kirschner, autorki bloga, teraz już portalu jemerced.com


***


Pomadka w kredce, błyszczyk, róż - MAC.
Maska do twarzy Glam Glow.
Baza pod podkład Giorgio Armani Fluid Master Primer.
Lakier do paznokci American Apparelusa.


Szminka YSL Rouge Volupte.
Rozświetlacz Inglot, AMC nr 83.
EOS.
Cienie Chanel 'LES 4 OMBRES' 36 INTUITION.
Maskara Dior.


Szminka YSL.
Szminka Chanel nr 44.




Max Factor Color Elixir.


Dior Star Foundation.
Perfumy Miss Dior.


Podkład Lancome Teint Miracle.
Serum Lancome Advanced Génifique.
Perfumy 'O De Lancome'.


Konturówka Inglot nr 74.

Mam nadzieję, że się podobało, pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. ta konturówka z inglota bardzo ładna podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham róże z MAC, co prawda mam tylko jeden, ale używałam już kilku i każdy super się sprawdził ;) a ta konturówka z Inglota cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nic nie używałam z MAC, może kiedyś :)

      Usuń
  3. też bym chciała, można pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta konturówka to chyba już taki słynny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki ciekawe ale to wszystko. Te blogerki typu mercedes tuskowa itp jakoś mnie nie pociągają...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj niestety większość z tych kosmetyków nie na moją kieszeń :) Ale różowa pomadka z Chanel boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to nie ma szału;p kosmetyki jak kosmetyki ;) nieważne czy ta je stworzy czy inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ona ich nie stworzyła, tylko je używa :)

      Usuń
  8. nie miałam jeszcze żadnego jej kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki nie na moją kieszeń :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać ukierunkowanie głównie na kosmetyki luksusowe i z wyższej półki.
    Chętnie podglądne co używają inne gwiazdy, niekoniecznie blogerki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo pojawi się jakiś post z kosmetykami gwiazd :)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba pomysł takich postów:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)