Lovely Nude Nail Polish, nr 7 & Bell Air Flow, Lotus Effect 705

Przez jakiś czas miałam odwyk od malowania paznokci lakierem i wyszło mi to na dobre. Trochę odpoczęłam od malowania ich, ale kiedy już były w trochę lepszym stanie pomalowałam je na dwa kolory. Od jakiegoś czasu bardzo lubię malować na dwa kolory w taki sposób jak użyłam te lakiery.


***


Lakier Lovely z serii NUDE o numerku 7 to idealny kolor nude dla mnie. Można go określić jako mleczny beż lub ecru. Mimo tego, ze kosztuje 6 złotych to jest to bardzo dobry lakier za pojemność 8 ml ważny od otwarcia przez 12 miesięcy. Utrzymuję się około tygodnia a czasami nawet dłużej. Nakłada się go idealnie i wysycha w dość szybkim tempie. Do uzyskania pełnego krycia najlepiej pomalować dwie cienkie warstwy. Od jakiegoś czasu dość często gości na moich paznokciach.


Lakier Bell Air Flow w odcieniu 705 jest to brudny brąz z odcieniami szarości. W opakowaniu jest bardziej brązowy niż na paznokciach, na paznokciach wygląda na bardziej szary. Kosztuje około 10 złotych, za 10 ml ważny od otwarcia przez 24 miesiące. Jest to lakier oddychający, który pozwala naszym paznokciom oddychać mając pomalowane paznokcie tym lakierem. Co do trwałości jest gorzej niż z poprzednim lakierem. Utrzymuję się kilka dni i widzimy odprysk. Zależy to tez od tego w jakim stanie są nasze paznokcie. Jedną warstwą lakieru uzyskujemy już pełne krycie. Nakłada się go wręcz idealnie, nie robi żadnych smug, lakier z najlepszą konsystencją do malowania jaki posiadam.

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Też dzisiaj pomalowałam paznokcie na jasny kolor. Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne kolorki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie :) ja bardzo lubię malować swoje paznokcie na dwa, czasami trzy kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba bardzo ładne, w szczególności podoba mi się lakier Lovely Nude

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny manicure, ja uwielbiam piaski z lovely

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś nudziak z tej serii z Lovely, ale niestety mi się nie sprawdził. Bardzo szybko odpryskiwał :(

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za lakierami z Bella ale z Lovely posiadam i jestem zadowolona ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely nude swietny! choc przerzucilam sie juz zupelnie na hybrydy, to kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nudziak fajny, ten drugi niekoniecznie w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam nudziaki na paznokciach o każdej porze roku.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam, nie ważne czy zima czy lato :*

      Usuń
  12. Fajne połączenie ;) Bardziej podoba mi się jednak lakier Bell, bo nie lubię tak jasnych kolorów jak ten Lovely :) Jednak razem fajnie się ze sobą zgrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się właśnie bardziej podoba Lovely, Bell bardziej w butelce :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)