Kosmetyki blogerek - 'DEYNN' Marita Surma

Dziś post poświęcony blogerce Deynn. Od jakiegoś czasu zrobiło się o niej dość głośno, wiele osób zachwyca się jej urodą, tatuażami i samą jej osobowością. Ostatnio w aplikacji Snapchat pokazała jakich kosmetyków używa.


***



Iwostin Purritin, krem na noc redukujący niedoskonałości.


Podkład Chanel Vitalumiere.
Bourjois Flower Perfection.


Paleta korektorów Kryolan, nr 3.


Baza pod podkład Benefit, The Porefessional.


Bronzer Inglot.



Róż Catrice, 070.


Korektor Bourjois Healthy Mix, 52.
Loreal Perfect Match, 5.


Sleek BROW KIT.





Cienie Inglot.


 Artdeco Fixing Powder.


OGX, Coconut Milk, olejek do włosów.


Kerastase, Touche Perfection.


Alterna Caviar Rapid Repair Spray, nawilżający spray do włosów.


Schwarzkopf, Gliss, Hair Repair, Liso Asiatico.
Żele pod prysznic Dove.
Garnier, krem BB.

Dziękuję za uwagę :)

12 komentarzy:

  1. ciekawe, ja ją tylko obserwuję na insta, aż takiego szału nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Tobie poznałam nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórych z tych kosmetyków sama używam i są naprawdę genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze powiedziawszy to żadnego kosmetyku z wymienionych nie używam. Mam swoje ulubione hity i ich się kurczowo trzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej blogerki. Muszę ją sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ulubieniec z Iwostinu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna jest na prawdę ładna, kosmetyków żadnych z wymienionych nie posiadam :c
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, lubię tą blogerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nigdy za nią nie przepadałam :D W ogóle jakoś tak nie przepadam za tymi wszystkimi modowymi blogerkami, ale osobiście nic do niej nie mam :D Uwielbiam za to zaglądać do kosmetyczek innych dziewczyn (takie moje małe zboczenie), więc fajnie trafiłaś z postem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię zaglądać do kosmetyczek innych dziewczyn dlatego taki post ;p cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  10. Kilka razy coś o niej czytałam , ale tak dobrze jej nie znam...
    Trzeba przyznać , że ma kilka perełek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. dokładnie wczoraj dowiedziałam się o istnieniu tej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)