Lakiery hybrydowe - zestaw startowy

Przyszedł ten czas kiedy i ja postanowiłam zrobić sobie trwały manicure. Od ponad miesiąca przestałam malować paznokcie u rąk zwykłymi lakierami, one odżyły, urosły i stały się bardzo mocne. Wiele się naczytałam o hybrydach, że wzmacniają płytkę, długo się trzymają. Kiedyś zastrzegałam się z tą myślą żeby je mieć, ale jednak. Jeżeli sprawdzą się u mnie genialnie to zwykłe lakiery będę używała tylko to stóp lub w ogóle z nich zrezygnuję, zauważyłam że zwykłe lakiery bardzo osłabiają moje paznokcie.


***

Zestaw jaki posiadam kupiłam na allegro, wychodził on w bardzo korzystnej cenie i od tego samego sprzedawcy kupiłam kilka innych przedmiotów. Za całość zapłaciłam około 160 złotych z przesyłką.


Lampa Led 9W w kolorze szampańskim, jest bardzo malutka. Czas naświetlania to 30s, przy dłuższym trzymaniu 60s. Nie utwardza żeli.



Cleaner i aceton w wersji mini, 100 ml z firmy La Lill. Takie pojemność są bardzo praktyczne wszędzie się mieszczą i można je wszędzie zabrać.


Dwie gąbeczki do robienia ombre, pilnik banan i pyłek z efektem syrenki Silcare Shimmer Nymph,
widoczny na paznokciu zdj nr 1.


Bloczek polerski, waciki bezpyłowe 500 szt., patyczki drewniane, pędzelek do zdobień, radełko i sonda do robienia kropeczek.


Patyczki 100 szt. i klipsy do ściągania hybryd.


Dwa pilniki zwykły i banan, pędzelek do zdobień, gąbeczki do ombre, kopytko do odsuwaniu skórek.


3 rózne efekty syrenki, folie do zdobień złota i czarna, folia efekt szkła.


Zestaw 10 - ciu lakierów hybrydowych z firmy Silcare Color It, baza i top w jednym.


Dwa wzorniki, kolor od dołu zaczynając od różu: 390, 10. 30, 80, 235, 370, 372, 401, 575, 675. (odcienie delikatnie się różnią niż są w rzeczywistości).


U innego sprzedawcy zamówiłam żeł budujący Silcare Base One UV Gel Builder i formy do przedłużania paznokciu w kolorze srebrnym, koszt 30 złotych.


Baza i top 2w1 z Silcare Color It okazała się totalnym bublem, więc stacjonarnie w swoim mieście zakupiłam top i bazę z Semilaca, koszt 64 złote.


Podsumowując na zestaw startowy, który sprawdza się u mnie bardzo dobrze i używam go od miesiąca wydałam 254 złote a zestaw Semilaca zakupimy w takiej granicy cenowej a jest mało opłacalny.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Kocham hybrydy , to mój ulubiony rodzaj manicure

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw wygląda ciekawie, teraz czekamy na 'efekty' używania go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hybrydy to świetna sprawa :)
    Ja mam zestaw startowy z Indigo za 269zł, możesz zobaczyć u mnie na blogu co wchodzi w jego skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go widziałam i też bardzo mi się spodobał, bardzo korzystnie wychodzi cenowo :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw, aczkolwiek ja sama pewnie bałabym się na coś takiego zdecydować. Lubię kupować sprawdzone rzeczy, bo moje kombinowanie nigdy dobrze się nie kończy :D Zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania jest 5 lakierów z nowej kolekcji My Story od Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim kupiłam te lakiery w zestawie czytałam wiele recenzji. U niektórych się sprawdzały a u niektórych nie. Ja mam na swoich paznokciach 3- cią hybrydę a robię od połowy sierpnia u mogę stwierdzić że trzymają mi się ponad 2 tyg :)

      Usuń
  5. Fajny zestaw... zastanawiam się nad zakupem. Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taki zestaw startowy. Póki co korzystam z uprzejmości bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam hybrydy, ale nie lubię eksperymentować więc korzystam tylko ze sprawdzonych semilaców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silcare to nie eksperyment, wiele dziewczyn tez je używa i do tego nie uczulaja :)

      Usuń
    2. miałam na myśli również mieszanie różnych firm. dla mnie najlepszy po prostu jest semilac :D

      Usuń
    3. Rozumiem :) lakiery Semilaca są dość drogie, ale w następnym poście się u mnie pojawiają :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)