Dodatki do gazet #3

Od jakiegoś czasu w kioskach pojawiają się gazety z dodatkami, bardzo opłaca się kupić taką gazetę, ponieważ wychodzi to bardzo korzystnie. Często te produkty kosztują dwa razy więcej niż dodatek z gazetą.


Dwa miesiące temu w gazecie Elle pojawił się cień do powiek marki Inglot, każda gazeta z dodatkiem kosztuje 12,99.


Miesiąc temu można było dostać krem do rąk marki Indigo w pojemności 100 ml o zapachu Seventh Heaven, jest to odpowiednik perfum Miss Dior Cherie.


W tym miesiącu znalzałam Elle z olejkiem do ciała Nuxe z drobinkami, był także dostępny wariant bez drobinek.


W gazecie Dziecko pojawił się płyn micelarny Vianek, kosztował 6.99. Jest to już moje trzecie opakowanie. Na paznokciach mam kolor Neess Neony Dwa plus Victoria Vynn Pure 037.


Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. ooo muszę koniecznie kupić Elle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze znajdziesz z olejkiem 😶

      Usuń
  2. Ja skusiłam się tylko na płyn micelarny Vianka, to była świetna okazja!

    OdpowiedzUsuń
  3. A w avantii hybrydy realac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, przegapiłam tą gazetę z Viankiem.Myślisz, że jeszcze będzie dostępna? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę zacząć częściej chodzić po kioskach. :D co prawda ten płyn micelarny kupuję dość tanio w aptece Melissa, ale i tak fajnie jakbym miała w tej cenie jeszcze dodatkowo gazetę:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)