Silcare Color It 401 & 370

Stylizacja paznokci ukazana na zdjęciach jest z października 2016. Malowałam paznokcie mojego ukochanego kuzynce, płytka paznokci idealna do malowania.


Lakiery użyte do tej stylizacji to kolory Silcare Color It 401 piękny, lekko neonowy fuksjowy kolor i 370 głęboka czerń. Baza i top jakie zostały użyte to Semilac.


Paznokcie po kilku dniach, niestety na czwartym palcu na drugim palcu wystąpiła alergia na bazę Semilac, Spuchnięty wał około paznokciowy i odchodząca hybryda. Była to pierwsza styczność z tymi lakierami.

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. ja nigdy nie miałam żadnej alergii na hybrydy, ładne pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam, i wolę nie mieć, bo nie wyobrażam sobie teraz paznokci bez hybryd :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu chodzi za mną czarny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)