Dodatki do gazet #4

Dziewczyny! Biegnijcie szybko do kiosków, bo w tym miesiącu są bardzo ciekawe dodatki do gazet. 



Z czasopismem Elle na miesiąc sierpień dostępny jest Essential Body Balm w pojemności 15 ml cena w sklepie 59 złotych, z gazetą 12,99. Minibalsam organiczny luksusowej marki D'Alchemy, w składzie posiada 99 % aktywnych składników pochodzenia naturalnego, nadaje się dla wegan i wegetarian (na paznokciach mam kolor Semilac 103 Elegant Raspberry).


Następnym ciekawym kosmetykiem jest żel myjący do twarzy i płyn micelarny nowej marki Sylveco, Aloesove. Gazeta wraz z jednym dodatkiem kosztuje 7,99. Żel do mycia twarzy kosztuje 19,90 a płyn micelarny na stronie producenta ma taką samą cenę.


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. jejku, może jeszcze upoluję Elle choć nie jestem pewna czy do mojej wsi sprowadzają

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę rozejrzeć się za Zwierciadłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja muszę poszukać zwierciadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapoluję na obydwie gazety :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)