Dodatki do gazet #6

Ostatnio wiele gazet mnie zaskakuje, pojawiają się w większości drogie kosmetyki. Przyciąga to wielką uwagę konsumenta. Kioski i wydawnictwa o wiele więcej zarabiają.





W październikowym wydaniu Glamour można było dostać podkład marki Deborah, w wersji Lift oraz Matt. Akurat w moim kiosku była wersja Lift, w dodatku w ciemnym kolorze Sand. Posiadam rozjaśniacz do podkładów, inaczej bym się na niego nie zdecydowała. Koszt gazety z podkładem to 14,99 a sam podkład kosztuje około 50 złotych.


W listopadowym numerze Elle dostaniemy dwie pomadki ochronne do ust marki Vianek, w cenie 12,99. Dostępne są 4 wersje: fioletowa, czerwona, pomarańczowa i różowa.


Trafiłam na wersję fioletową kojącą o zapachu winogrona oraz czerwoną regenerującą o zapachu maliny. Dodatkowo otrzymujemy próbkę Ziaja GdanSkin rozświetlający krem na dzień z SPF 15.

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Z Deborah lubię linię Formula Pura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pomadki chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazeta z podkładem Deborah bardzo kusząca, jednak ja jestem typowym bladziochem i nie dla mnie ciemne odcienie.Więc niestety muszę obejść się smakiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na podkład (i udało mi się trafić na najjaśniejszy odcień), ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)