Rossmann - 55 % pazdziernik'18

Jak wiadomo od 9 października trwa promocja - 55 % na całą kolorówkę w Rossmannie do dnia dzisiejszego. Większość produktów kupiłam przez aplikację a kilka nowości kupiłam w sklepie, ponieważ nie były one tam dostępne. Co kupiłam na promocji w Rossmannie?





***

Zacznijmy od lakierów hybrydowych marki Wibo, które są u mnie nowością czyli Real Hybrid. Wybrałam 3 kolory w nowej wersji Special Effect oraz 2 kolory ze zwykłej kolekcji.


Wibo Opal to lakier lekko transparentny z kawałkami mieniącymi się na zielono, różowo i fioletowo a nawet czerwono.

                                                                 
Sweet Marzipan to piękny pastelowy róż z przewagą białego, bardzo podobny do Semilac 032 Biscuit.


Ruby to bordo mieniące się na czerwono i pomarańczowo, piękny kolor.


Racing Red to klasyczna czerwień o tonacji niebieskiej. Na paznokciach mam lakier Indigo Fireman i widać, że lekko wpada w tonację pomarańczową.


Obsidan to czarny z drobinkami mieniącymi się na różne kolory.


Następna kategoria to kosmetyki do makijażu oczu, tusz Wibo Volume Drama oraz Lash Extrawaganza Maxiumum Extension.


Lovely Glitterowe Eyelinery Peel Off w kolorze złotym i srebrnym.



Produkty do twarzy, Wibo Eyeshadow Base. Dawno nie używałam żadnej bazy pod cienie, ponieważ moja kolekcja palet z liczby 0 skoczyła na 6, więc przyszedł czas aby się w jakąś zaopatrzyć. Chwalony na YouTube podkład Miss Sporty Perfect to Last 24H w odcieniu 100 Ivory, ładny neutralno-żółty kolor. Korektor pod oczy Maybelline Fit Me! 05, oraz dziecko podkładu korektor Miss Sporty Perfect to Last 001 Ivory.



Nowość u mnie jak i w szafie Wibo PhotoReady Loose Powder, zawierający 4 kolory pudrów. Zielony redukuje zaczerwienienia skóry, biały rozjaśnia przebarwienia, poprawia koloryt skóry. Różowy działa ochronnie i matuje skórę, żółty daje efekt optycznego wygładzenia i maskuje niedoskonałości skóry.


Wibo Beach Cruiser odcień 02 Cafe Creme to bronzer w odcieniu nie za zimnym, nie za ciepłym, nie posiada drobinek, będzie pasował wielu odcieniom skóry.


Wibo Contour Cream Set, to zestaw kremowych korektorów do zakrywania cieni, niedoskonałości jak i konturowania twarzy.


Paletka I Choose What I Want Custom Palette w wersji na cztery wkłady, w poprzednim poście wspominałam o tym zakupie i pokazałam jaki wkład posiadam do tej paletki klik. Tym razem wybrałam bananowy puder, róż w odcieniu 01 Fiesta (brzoskwiniowo-pomarańczowy kolor z rozświetlającymi drobinkami) oraz dwa rozświetlacze 01 Moonlight (lekko biały z różową poświatą) i 03 Sun Ray (piękny złoty odcień, dający ładną taflę bez drobinek).



Dawno nie używałam czarnej kredki i eyelinera, nie miałam ich w swojej kosmetyczce. Kiedyś brązowej kredki używałam namiętnie i z czasem to się zmieniło. Wybrałam Lovely Celeb eyeliner w słoiczku, czarna kredka plus pędzelek. Wibo Rhythm Of Freedom, paleta pięknych cieni, jest bardzo kontrowersyjna, porównywana do wielu marek, ale akurat mnie się bardzo podoba.


Konturówka Miss Sporty 100 Fresh Nude.


Z kosmetykami do ust trochę poszalałam, na początku nie było to planowane ale wyszło jak zawsze. Kolejny kolor do kolekcji Maybelline Superstay Matte Ink 05 Loyalist (idealny nude dla każdej karancji), Wibo Lip Sensation w kolorze nr 5 (delikatny różowy kolor, na ustach zupełnie transparentny, bez drobinek). Wibo High Gloss nr 2 (brudny róż), Wibo Spicy nr 07 (kolor nude, na ustach z poświatą srebrną). Wibo Juicy Color nr 5 (idealny kolor nude), Wibo Magic Pop nr 01 Peach Dust (średni brudny róż, po zastygnięciu pojawiają się drobinki).


Wibo Adorable Desire (także kolor nude, podobny do Juicy Color, ale w tonacji zimniej).



Ostatni produkt to EOS Crystal Hibiscus Peach.


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Całkiem sporo tego :D Ciekawią mnie tusze najbardziej, podkład z miss sporty z kolei ostatnio jest bardzo popularny, ale ja jakoś nie jestem przekonana do ich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Miss Sporty zaden podklad mi sie nie sprawdzil. Mam nadzieje, ze z tym bedzie inaczej 😊

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)