Nowosci paznokciowe #1

Jak możecie zobaczyć stałam się maniaczką hybrydową i w ten sposób odkryłam w sobie talent do robienia paznokci, moim skrytym marzeniem jest aby kiedyś robić paznokcie klientkom.


Pierwszymi nowościami jest pyłek Neonail Pearl Effect oraz Indigo Lanoline Remover, czyli aceton z lanoliną do odmaczania hybrydy.


Na urodziny dostałam kartę podarunkową do drogerii Jaśmin, wybrałam w niej lakiery hybrydowe Neonail: Siberian z najnowszej kolecji Cat Eye 5d wraz z magnesem, Purple Bunny lakier termiczny. Primer Non Acid, czyli bezkwasowy oraz Pink Lady, Lollipop i Juicy Peach.


 Co jakiś czas sprzedaję lakiery i przeznaczam na inne wybrałam hybrydy marki Neess. Aktualny był wtedy kod minus 40 na wszystko. Polecam czekać na kody, bo można wiele zaoszczędzić.


W pierwszym opakowaniu znajdowały się lakiery sygnowane Cleo, 7599 Sceniczny Obsceniczy, 7589 Funky Lila oraz Base Hard w odcieniu różowym o pojemności 8 ml.


Następne to 7578 Neonowa Pana Kota zbliżony kolor do Sugarmama Indigo, 7583 Neony Dwa neonowy różo pomarańcz, 7531 Lilia Wodna typowy odcień coveru, 7516 Kwiat Wiśni różowa brzoskwinia, 7521 Nieśmiała Mięta, 7592 Żółty Akustycznie piękny bananowy pastelowy odcień, 7518 Aleja Gwiazd piękne złoto z drobinkami w tonacji zimnej. Lakiery są samopoziomujące, ładnie kryją po dwóch warstwach, w acetonie odmaczają się genialnie, lepiej niż niektóre droższe marki.


Produkty do zdobień pędzelki i pędzelek do ombre oraz naklejki Unicorn.


Oliwka do skórek i paznokci o zapachu lilii. Dwa pyłki do zdobień to Efekt Tęczy fioletowy tak zwane holo i kocie oko Magnetic Dust różowy, dodajemy do topu i nakładamy pędzelkiem, później przykładamy magnes.



Był wielki szał na lakiery LaQuell, które pojawiły się w Biedronce kosztowały 9,99 za jeden. Więc i u mnie musiały się pojawić, wybrałam Pink Heart, Black Pearl oraz Top, nie zawiera dyspersji.


Ostanie zdjęcie pokazuję wymiany na Vinted tylko tasiemkę w kolorze złota kupiłam w Naturze. Pierre Rene 40 Rich Blue, Neess Top No Wipe, 7579 Neonowy Puszek, 7577 Miau Róż, Semilac Flash Forest&Blue 660, Indigo Glass Me.

A Tobie co wpadło w oko? :)

5 komentarzy:

  1. Mam Hard Base z Neess i jestem z niej bardzo zadowolona. Świetne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na razie w fazie testów i mam mieszane uczucia 😊

      Usuń
  2. świetne nowości, na pewno wyjdą z tego przepiękne manicure.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)