Nowosci stycznia i lutego'18

Jakiś czas temu przeszłam na pielęgnację bardziej naturalną, nie miałam nigdy jakiś wielkich problemów z cerą, ale teraz widać jak ona mi dziękuję.


Pierwszym kosmetykiem jest krem Orientany zakupiony w Naturze, z żeń szeniem indyjskim oraz rybki z olejkiem do twarzy z Rossmanna Rival de Loop Hydro Booster. Już użyte kilka razy jak widać na zdjęciu.


Następny produkt to puder do twarzy z Bourjois Healthy Balance o numerku 51, zakupiony na 'cena na do widzenia' w Rossmannie. W drogerii Jaśmin była promocja na pomadkę Sylveco z peelingiem za połowę ceny. Pędzelek w kształcie rybki kupiłam w Netto za 9,99. Konturówkę Pierre Rene wybrałam w Naturze za około 7 złotych. Farba Schwarzkopf Live w odcieniu szarym kupiłam w Kauflandzie.


Ostatnie zdjęcia to zakupy z Rossmanna z promocji 2 plus 2 na naturalne kosmetyki. Na pierwszych zakupach wybrałam olejek z dzikiej róży marki Biomare, balsam i krem do rąk marki Yope o zapachu wanilii z cynamonem oraz zestaw szampon Loreal Botanicals Fresh Care Safflower do włosów oraz odżywkę z tej serii. Choć włosami mam czasami przesuszone na końcach to najpierw wybrałam odżywkę. Szampon mogłam wybrać z innej serii, ale wtedy nie wiedziałam co mam wziąć. Produkty sprawdzają się bardzo dobrze, choć szampon mógłby być lżejszy.


Prezent urodzinowy od mojego ukochanego to zestaw pomadek od Huda Beauty Contour and Strobe Lip Set w odcieniu Muse i Angelic. Zostały zamówione na Cult Beauty, polecam tę stronę produkty są o wiele tańsze niż u nas w Seporah. Następna rzecz to pomadka w odcieniu Bombshell. Paletka rozświetlaczy Moia kupiła mi przyjaciółka w Warszawie w sklepie Kontigo.



Prezent ode mnie dla mnie to pędzle Glam Shop do oczu: O106, O105, O108, O101. Następny pędzel to pędzel z Natury artiste do konturowania A02, Essence i pędzelek rybka z Biedronki.




Następne kosmetyki będą z promocji w Hebe minus 40, które kupiła mi druga przyjaciółka w dużym mieście.


Biolaven szampon do włosów, tonik mgiełka Vianek seria nawilżająca i emulsja która pojawiła się w denku.


Nacomi Express Skin Cleansing maska do twarzy oczyszczająca, krem pod oczy arganowy z Nacomi.


Produkty z Hebe zakupione na promocji to Miya, polska naturalna mara. Wybrałam krem myWONDERbalm I Love Me z olejkiem z rózy i Hello Yellow z masłem mango. Olejek do mycia twarzy mySUPERskin, pachnie obłędnie. Serum Miya myPOWERelixir kupiłam na Vinted, moje konto.




Następne kosmetyki to maska oczyszczająca i peeling do skóry głowy Marion, serum do twarzy z różą Marion i dezodorant CD lilia wodna.


Na promocji 2 plus 2 w Rossmannie na produkty do włosów wybrałam maskę do włosów Garnier Fructis Densify maska wzmacniająca i Isana Oil Care w nowej wersji w słoiczku, wcześniej była w opakowaniu. Nie opłaca się kupować droższych masek, ponieważ mamy tanią i z dobrym składem,


Ostatnie dwie rzeczy to odżywka w sprayu Gliss Kur Liquid Silk, mam ją pierwszy raz, ma piękny zapach oraz szampon do włosów Isana Repair Nutrition.

Dziękuję za uwagę :)

6 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam te rybki z Rossmanna ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo fajnych kosmetyków, miałam ten balsam z yope a teraz od dawna używam wersji z werbeną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego, fajne można coś wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vianek i Sylveco to podstawy mojej pielęgnacji, uwielbiam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)