Indigo Gel Brush Can't Speak French, Indigo Holo Silver, Indigo Holo Pink Grapefruit

Następna stylizacja paznokci, która pojawi się w dzisiejszym poście jest z końca listopada 2016, wtedy wydarzyła się w moim życiu wielka trauma.


Standardowo jako bazę użyłam Protein Base Indigo i top Wet Look, zakupione przeze mnie, po testach robionych na koleżanki lakierach.


Na zdjęciu powyżej znajdują się pierwsze zakupy w Indigo, wybrałam wtedy oliwkę o zapachu Love Story, pyłki: Holo Silver, Syrenka klasyczna złota. Top Wet Look, bazę proteinową oraz kolor Can't Speak French w wersji żelu w pędzelku.


Kolor Can't Speak French to piękny odcień różu, lekko wpadający w beż. Idealnie nadaje się do frencha i baby boomera. Wygląda bardzo klasycznie na paznokciach, sprawdzi się w pracy w biurze.


Na następnych zakupach wybrałam efekt Holo Pink Grapfruit. Efekt Holo Silver posiada tęcze multikolorową i jest ona na bazie srebrnej. Pink Grapefriut na bazie zimnej złotej.


W tej stylizacji popsułam sobie palca.



Dziękuję za uwagę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz, w wolnej chwili odwiedzę Twojego bloga :)
na komentarze odpowiadam pod postem :)